Femtio nyanser blommigt

Nikon D800 & Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1

Våren är äntligen här med solsken, blomster, nykläckta illgröna trädknoppar och hela 4 härliga plusgrader med lite inslag av snöstorm... Det var visst en dag här om veckan som bjöd på riktig sommarvärme, ryktas det om i alla fall, vad vet jag, för jag jobbade hela den dagen. Mhm, så att eh.. Jag knegar vidare i den härliga våren kring nollan.
Men det är i alla fall på väg, värmen och solen. Fast det är ändå mys med alla härliga blommor överallt och att det börjar bli grönt och framför allt de låååånga ljusa kvällarna. MUMS!

Hittade några körsbärsträd som jag inte sett här förut så var bara tvungen att fotografera dem. När jag började fotograferade var det nästan bara blommor jag fotograferade men sedan har det blivit allt mindre blommiga fotograferignar. Så jag kände mig lite ringrostig och nästan lite dum när jag stod där i buskaget under trädet och letade vinklar. Haha. Men jag blev nöjd med bilderna och jag insåg att jag saknar att fotografera den här typen av bilder så det kommer bli mer sådant i sommar.

Wiie, sommar, blir helt varm och bubblig i magen. Kan nästan inte förstå att den lååååånga karga vintern äntligen är över!  

Hörs hej!  

Mirre - Sweetwords

Jättefina bilder

Svar: Åh, tusen tack! <3
Catarina Nygren

GUCCIMAMMA

Så vackra foton

Svar: Tack så hemskt mycket :D
Catarina Nygren

Hanna

Åh, jättefina bilder!

Svar: Tack fina :D
Catarina Nygren

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Så vackert! :D

Svar: Åh tack så mycket :D
Catarina Nygren

Spritt

Vad härligt det ser. Man riktigt längtar efter sommaren nu :D

Svar: Tack! Ja men visst längtar man ihjäl sig nästan! :D
Catarina Nygren

EVELINA

Håller tummarna för att vårvärmen kommer i gång på allvar snart! :)

Underbara bilder!!

Svar: Tack snälla! :D Enligt vädret lovas det varmare dagar inom kort, längtar! :D
Catarina Nygren

Fani

Men åh, så sjukt fina bilder verkligen. Älskar ljuset, helt magiskt!

Svar: Åh tack snälla du! Vad glad jag blir :D
Catarina Nygren

Bambi

Men åh så vackra bilder. Dessa gör mig alldeles bubblig i kroppen av sommarkänsla.

Svar: Åh tack! Ja visst blir man helt varm i kroppen över att den kalla mörka vintern äntliiiigen är slut :D
Catarina Nygren

Josäfin Andersson

Sjukt härliga bilder :D

Svar: Tack snälla :D
Catarina Nygren

Caroline

Så vackra bilder. :)

Svar: Åh tack så mycket :D
Catarina Nygren

carolin

Va fina bilder :)

Svar: Tack :D
Catarina Nygren

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Så vackert inlägg :)

Svar: Tack snälla :D
Catarina Nygren

Linnéa

Supervackra bilder! Så himla härlig känsla i dem :)

Svar: Åh, tack vad glad jag blir! :D
Catarina Nygren

Joré Dirgélaité

åh så vackert! vilket ljus!

Svar: Åh tack :D
Catarina Nygren

Mia Ohslon

Så fina bilder :) Älskar när alla färger kommer efter en tråkig vinter. Det känns som man själv vaknar till liv på något sätt och hela världen blir så där underbar :)

Svar: Tusen tack! :D Ja verkligen, det är som att hela världen vaknar ur en vinterlång dvala. Så härligt, jag älskar verkligen våren :D
Catarina Nygren

Jasmine

Vilken vacker bildserie! Sådant härligt ljus.
Kram

Svar: Tack <3 :D
Catarina Nygren

Denise Taylor

Underbara bilder :D

Svar: Tack så mycket :D
Catarina Nygren

Iza

Fantastiskt!! Jättefint!

Svar: Åh tack :D :D
Catarina Nygren

Elin

Vackert!

Svar: Tack snälla :D
Catarina Nygren

Agnes

Så himla fint!

Svar: Åh tack :D
Catarina Nygren

My

Så fina bilder :D

Svar: Tusen tack :D
Catarina Nygren

Hanna Karlsson

Vilka fantastiska bilder!

Svar: Tack :D
Catarina Nygren

Mikaela

Vilka underbara bilder :D

Svar: Åh, tack snälla :D
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress