Vårbokeh
          

Herremingud, låt oss prata om vädret som de typiska svenskar vi är. Hur skönt? Ungefär så häääääääääääääääär skönt! Solsken och värmen, vilken vårvärme! 34.8 grader varmt visade termometern på altanen! Fick upp hjärtat i halsgropen! Det var ju dock i solen och nä, det var liksom inte 34 grader varmt ute men typ 15 kanske. 
 
På morgonen tog jag och mamma en frukostfika på stan som sedan blev en lunchfika och en fika. Sedan gick jag hem och upptäckte att det växer hur mycket snödroppar som helst utanför porten! YÄY! Det har ju varit lite utav en tradition för mig, att fotografera snödroppar varje vår, det är liksom ett bevis på att sommaren lurar bakom hörnet! Där vi bodde innan vi flyttade hade jag en liten skogsdunge dit jag varje vår i mars gick för att se om de hade växt upp. Nu har jag liksom varit lite orolig för det här, att bo mitt i stan är härligt men jag saknar att ha nära till naturen. I alla fall har jag funderat på om jag ska åka dit jag bodde innan för att fotografera och om jag kanske till och med ska sno med mig en droppe och plantera på innergården. Haha. Men icke, det böhvs inte längre!

Så idag har jag legat på alla fyra i buskarna utanför porten och skrämt livet ur hela husets tanter. Haha! 
a n n i k a

Så fina bilder :D

Svar: Men tack snälla :D
Catarina Nygren

Maria Pettersson

Äntligen vår! :D

Svar: Jaa, sååå härligt :D
Catarina Nygren

Oliwia

Fantastiska bilder!

Svar: Åh tack snälla :D
Catarina Nygren

Madelene Englund

Åh så vackra bilder. :-) vår

Svar: Åh tack :D
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress