Nyckelring
Jag ramlade in hos Trendenser som hade gjort en "home made" Nyckelring, en nyckelring som jag föll pladask för, I LOVE IT! Jag som det senaste decenniet har haft mina nycklar, typ, ihopknutna av ett snöre, kände att det var dags att ta tag i problemet och det gjorde jag! Alla prylar jag använde mig av hittade jag på Panduro och i svärisarnas garage. 

Jag blev supernöjd med resultatet, lägg speciellt märke till typografin, så på milimetern spikrakt, eh... Men är det hemmagjort så är det, det är charmigt, haha. I alla fall betydligt mycket bättre än det jag hade innan. Ett snöre liksom, hallå.. 

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra med snutten som blev kvar, hm. Läderkrokar till hallen kanske?  
Veronica Wallgren

Så fin den blev! Har också sett det inlägget på tendenser. Blev super snyggt!

Svar: Åh tack :D Ja verkligen, så kul när man hittar sådana inspirerande inlägg.
Catarina Nygren

Simone

Snyggt! Har sett en del sånna inlägg och blev också himla sugen på att prova, men ännu har jag inte gjort slag i saken.

Simone

Snyggt! Har sett en del sånna inlägg och blev också himla sugen på att prova, men ännu har jag inte gjort slag i saken.

Svar: Tack! kan varmt rekommenderas, så lätt att göra och så fint med en "personlig" nyckelring. :D
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress