Solnedgång
Har suttit inne precis hela dagen och gnuggat geniknölarna i hopp om att få fart på examensarbetet. Det gick inte så bra och jag satt mest och dreglade vid fönstret över solskenet utanför. Tillslut fungerade inte hjärnan längre så jag släpade med mig Jessica till havet för att fotografera solnedgången. Det blev ganska fail faktiskt, solen hann gå ner och jag hade hoppas på en lite mer färgexplosion på himlen än vad som blev. Sedan har inte solen riktigt kommit så långt att den går ned över havet ännu, den liksom försvann bakom träden. Snopet tyckte vi, tog ett kort och åkte stelfrusna hem igen. Men snart väntas varmare tider och förhoppningsvis har jag snart samlat tillräckligt mod till mig för att boka den där satans uppörningen så att jag, precis när jag känner för det, kan ta mig precis dit jag vill! Vilken känsla!  
 
Veronica Wallgren

Underbar bild!

Svar: Tack snälla :D
Catarina Nygren

Josefin Nilsson

Åh vad vacker bild!

Svar: Åh tack vad glad jag blir :D
Catarina Nygren

Emiza

underbar bild

Svar: Tack :D
Catarina Nygren

Sanna

Jättefin bild ju :)

Svar: Tusen tack :D
Catarina Nygren

Silja

Cool bild :) Man blir lätt distraherad av vacker himmel!😊

Svar: Tack! Ja men visst, nästan hypnotiserad! :D
Catarina Nygren

Sharon

Vacker! Måste vara en underbar syn, fast kan tänka mig att det var lite kallt..

Svar: Åh tack :D Ja det var fint så det var värt några frusna tår! :)
Catarina Nygren

Emmelie

Älskar bilden! :)

Svar: Tack vad glad jag blir! :D
Catarina Nygren

Cassandra Haraldsson

Så fin bild!

Svar: Tack snälla :D
Catarina Nygren

Veronica Wallgren

Vilken underbar bild!

Svar: Tack så mycket :D
Catarina Nygren

Lovisa

Vilken fin bild! Älskar att titta på solnedgångar.

Svar: Åh tack snälla :D
Catarina Nygren

Robex Lundgren

fint

Svar: Tack :D
Catarina Nygren

Lili

Vackert! Och åh, så härligt det skulle vara att ha bil och körkort, va, verkligen det att kunna ta sig var man vill när man vll. Drömmen!

Svar: Tack :D Ja men eller hur! Jag kuggade uppkörningen och tappade motivationen helt då, nu något år senare har jag tagit upp det igen men känner mig lite för att boka uppkörningen. Så nära men tänk om det skiter sig igen. Men nej, jag ska ta mig i kragen och boka, skiter det sig så är det bara boka igen! :D
Catarina Nygren

Lili

Vackert! Och åh, så härligt det skulle vara att ha bil och körkort, va, verkligen det att kunna ta sig var man vill när man vll. Drömmen!

Amanda Jona [SPONTAN]

Wow så vackert!

Svar: Åh tack snälla :D
Catarina Nygren

Robex Lundgren

fin bild

Svar: Tack :D
Catarina Nygren

Livet i USA

Så vackert med all snö, det är verkligen något jag saknar här i Florida!

Svar: Åh, ja jag kan tänka mig det! När man är mitt uppe i vintern längtar man bara efter sommaren. Men det har en viss charm och kan jag tänka mig att när man inte får vinter då saknar man den plötsligt!
Catarina Nygren

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Fint att fotografera vid havet i solnedgången, härlig bild :) Hoppas att det går bra med examensarbetet :)

Svar: Åh tack snälla! :D
Catarina Nygren

Emelie

Vackert!

Svar: Tack :D
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress