Marcus & Celina


Det börjar ta form här inne, jag börjar bli nöjd och det känns bra det här. Bloggen har ju mer eller mindre varit död den senaste tiden, jag har saknat bloggandet väldigt mycket men tiden har inte funnits riktigt. Men det ska det bli ändring på nu! Tyvärr har det inte blivit så många nya bilder på ett tag då vintern ligger som ett täcke med kräks över allting. De där fluffiga och vita sagolandskapen kom för att lika snabbt försvinna igen. Men eftersom att jag inte varit aktiv här inne på väldigt länge, har jag ett lager med bilder sedan tidigare som inte blivit publicerade än. 

Bilden är på min bror och hans flickvän i Göteborg från när jag och mamma hälsade på i somras. Vi hade ätit på restaurang och jag hade med mig kameran för att eventuellt ta lite kort vid havet. När vi åkte från restaurangen var det världens finaste solnedgång och jag satt i bilen och skrek av lycka, kolla där och där och titta däääär och pekade ivrigt likt en fyra åring på zoo, de andra var måttligt roade och jag fick liksom till svar JAAA VI SEEEER, hahaha. Tyvärr hann vi inte fånga solen men färgerna fanns kvar och Marcus och Celina fick ställa upp på lite porträttbilder.  
anneli

bilderna är totalt supermysiga, känns så somriga!

Svar: Åh tack snälla! :D
Catarina Nygren

Cassandra Haraldsson

Underbara bilder!

Svar: Tack snälla! :D
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress