Alla hjärtans dag

Hoppas ni alla haft en mysig alla hjärtans dag! Själv har jag jobbat och pluggat hela dagen. Efter jobbet åkte vi (jag och min sambo) för att handla, inne på affären hade de bunkrat upp med blommar och choklad, så klart. Jag, romantikern i egen hög person, tog upp en bukett rosor och sade till min käresta att dessa skulle jag köpa till honom och han såg uppriktigt glad ut tills jag började asflabba och kläckte ur mig; Skoja, jag ska fota dem! Sedan tog jag en ask choklad och sade köp dem åt mig. Fick nästan lite dåligt samvete när jag såg besvikelsen i ögonen. 

För att förtydliga så nej, inga pojkvänner kom till skada under incidenten, faktum är att vi inte är så där värst kåta på att fira alla hjärtans dag, varken jag eller han, mest jag, men lite han också. Det har dock blivit lite utav en tratition att jag till alla hjärtans dag köper mig själv lite fina blomster för att fotografera. Tyvärr hann det inte bli fler bilder än den här idag eftersom jag måste fortsätta med plugget men det kommer nog :)
Cassandra Haraldsson

Så fin bild!

Svar: Åh tack snälla :D
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress