Surf
Knäppte lite kort på surfarna också, vi stod väldigt långt bort, vilket syns på första bilden. Så bilderna är väldigt beskurna och inte i bästa kvalittan. Men det var lite kul att fotografera surfing faktiskt. Jag som nästan aldrig brukar fotografera sport och rörelse då jag hatar sport helt enkelt. Men det var ju riktigt kul faktiskt, ja det lilla jag fotograferade där :) 

Jag vet inte riktigt hur hen står här, men det ser ut som att hen har en liten kul ölmage. 


Jag ångrar lite att vi inte tog surflektioner, för det ser så jävla kul ut. Totalt livsfarligt, men totalt jävla skitkul. 

Här ligger de, surfarna och väntar in de stooora vågorna. De där småböset pallade de inte med. 



Nikon D800 - Nikon AF-S 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED VR och Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR

 
Anton

härliga bilder! :)

Svar: Åh tack så mycket :))
Catarina Nygren

Anna [foto]

Wow! Ser underbart ut!

Svar: tack, visst gör det! :D
Catarina Nygren

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Häftiga bilder.

Svar: Åh tusen tack! :))
Catarina Nygren

Linnea

Så fantastiskt fina bider!
Glad påsk! Hoppas du får ett par fina påsk-dagar!
Kram!

Svar: Tusen tack! :D Glad påsk och tack det samma! :)
Catarina Nygren

Marie Olsn

Sista surfbilden, eller den tredje nerifrån.. Sjukt schysst!

Svar: Åh Tack :D
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress