Ny design
Då är jag nästan klar med den nya designen. Det har krånglat jättemycket, vilket det alltid gör jag när jag ska skriva kod. Jag blir bara arg och vill slå sönder pannan i tangentbordet av frustration. Nu är jag ju tack och lov rätt envis så efter mycket om och men fick jag till det. 
Det är fortfarande mycket småfix kvar, men den fick komma upp ändå. En ny pofilbild fick det också bli. Jag satt och velade jättelänge om jag skulle ha kvar den förra eller byta ut den. Men det fick tillslut bli en ny. Jag ser helt jävla beng ut, vilket jag iof är. Men min fina vän Andrea har lovat att fotografera lite nya bilder på mig. Lite mer vettiga bilder, hur det nu ska gå. Jag som hatar att stå framför kameran. Haha. När jag letade efter en ny profilbil så var faktiskt den här den enda jag hittade! 

Lägger upp en gamal bild så länge, vet inte om jag lagt upp den tidigare. 
Nikon D800 - Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1 
ɑ n n i k ɑ

Så fin bild :)

Svar: Åh tack så mycket! :D
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress