vårkänslor
Idag gick jag nog vad som kan ha varit den längsta promenaden i mitt liv. Det var så hääääärligt väder ute, 2 grader varmt och en sol som värmde så där kittlande. Jag hittade lite nya vägar som jag utforskade, en väg ledde till en annan och så hittade jag en liten stig ut i skogen som jag var tvungen att utforska närmare. Det slutade med att jag gick vilse. Tacka gud för smatphones och googlemaps säger jag bara, annars har jag aldrig hittat hem igen. Min lilla förmiddagsprommis slutade på en lagom skön fyratimmars skogspromenad, mina ben är köttfärs men hjärnan är luftad och frisk. 

Hittade värsta fina fågeln, googlade på röd fågel och kom fram till att det var en korsnäbb. 
Nikon D800 - nikon 70-300mm och nikkor AF-S 16-35/4,1 ED
Malin Lindgren

Sååå mysigt och riktigt fina bilder! Men icke så riktigt att gå vilse kan jag tro, hade blivit livrädd!

Kika gärna in på min blogg där du kan läsa om mycket träning, om mitt distansförhållande med min underbara pojkvän och blivande soldat som bor 35 mil ifrån mig, i Kil närmare bestämt, även om smink och inredning och mycket mer, kram. :)

Svar: Åh tusen tack! :) Nä det var lite läskigt men hittade rätt snabbt tillbaka med hjälp av google maps. :)
Catarina Nygren

Andrea

Åååh jag älskar när man är ute i skogen och bara låter benen bestämma vart man ska gå och låter hjärnan och resten av kroppen bara följa med!

Svar: Jaaaaa, helt underbart var det! xDFick dock för mig mitt ute i skogen att det kliade lite i hårbotten. Fick värsta paniken att jag fått en till älgfluga. Slet av mig mössan och klöste sönder hårbotten typ. Hahahaha! Vet inte hur jag ska kunna gå i skogen på somrarna längre xD
Catarina Nygren

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vilka härliga bilder! :)

Svar: Tack så mycket :D
Catarina Nygren

Madelene Englund

Vilka vackra bilder :-)

Svar: Åh, tack snälla du! :D
Catarina Nygren

Robex Lundgren

vackra bilder

Svar: Tack så hemskt mycket :))
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress