Ljung
Lite ont om nya bilder nu, men de här fotograferade jag igår. Satt inne och pluggade nästan hela dagen igår men efter ett tag blir man lite dum i huvudet och behöver fylla på med syre. Eftersom jag har ett rätt tight pluggschema innan vi ska till Aus, hade jag inte riktigt tid att gå någon långpromed så det blev två varv runt huset. Haha, mina grannar funderar nog ofta vad det är för fel på mig. Det gör jag också.. 

En gång låg jag på alla fyra utanför porten och fotograferade en söt liten blomma, det var på våren så det var rätt mind blowing att se en blomma. Bakom smyger en söt tant upp med sin fluffiga lilla hund och frågar förskräckt om jag mår bra. Hon trodde jag hade fått ett apoplektiskt anfall och trillat omkull på gräsmattan. Jag skrattade halsmandlarna av mig. 
Nikon D800 - Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1
Madelene Englund

Hihi, fast snällt av henne att fråga :-) jätte vackra bilder

Svar: Ja, verkligen! Hade varit taskigt om jag verkligen hade ramlat omkull och hon bara gått förbi! :) Tusen tack :D
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress