3D - Glas
Då var ytterligare en uppgift inskickad och klar. Känslan efter att en uppgift blivit inskickad är så underbar! 
Den här uppgiften gick ut på att rita ett champangeglas med champange i. Jag tyckte uppgiften var skitsvår och är inte speciellt nöjd med resultatet. Men jag fick till ett jäfla glas i alla fall, så det är ju alltid något!

Helgen blir lugn, förutom lite jobb i morgon. Ska försöka lägga upp bilderna från när jag fotograferade Andrea i morgon eller på söndag :) 
 
Andrea

Blev ju skiiiit bra! Godkänner dom inte det där så ska jag ge dom på moppo!!

Svar: Åh tack gulle! Jag hoppas verkligen det blir godkänt, pallar inte att göra om den. Haha!
Catarina Nygren

Madelene Englund

Wow, snyggt

Svar: Tackar :D
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress