frozen
Här är de sista bilderna från min lilla prommis här om veckan. Det är det här som får mig att älska macro, det är liksom en helt annan värld. 

Annars är det idag exakt en vecka kvar till vi åker till Australien och jag har resfeber delux. Iiiiih. Den här veckan kommer att bli tuff med plugg. Har tänkt göra klart allt innan jag åker så jag slipper plugga i Aus. Plugga i aus nej fy farao, någon måtta får det vara. Haha. 

Håller även på att göra om bloggdesignen, men vi får väl se när den blir klar. Den som är nu är liksom bara nå halvdant och jag tänkte uppdatera den men jag sitter liksom fast och vet inte hur jag ska gå vidare så jag började om helt.   
 Nikon D800 - Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1
ɑ n n i k ɑ

Fina bilder :D

Svar: Åh tack så hemskt mycket :D
Catarina Nygren

Bengtaria

Wow vilka fina bilder!

Svar: Tusen tack :D
Catarina Nygren

Amanda Niclasson

Grymt fina bilder!!

Svar: Tack snälla :D
Catarina Nygren

Madelene Englund

Wow, vilka bilder! Wow

Svar: Men tusen tack! :D
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress