frost II
Då är jag klar med resten av frost-bilderna :) Det blev inte så många bilder då det var svinkallt ute, sådär rått liksom, och så lite härliga arktisvindar på det. Så vi stod inte ut längre. Eller ja, jag stod inte ut så länge. Andrea den vikingen var rätt tapper i kylan. Haha. 

Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra med min lediga dag. Ska jag plugga, eller gå ut i snöstormen på en prommis eller.. Ja, jag vet inte. Det känns konstigt att vara helt ledig, haha. Jag har ju plugg att göra, vilket man alltid har som student. Men ingenting akut. 
Det blir nog en prommis och plugg. 


 
Nikon D800 - Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1
Julia

Fina bilder! :D

Svar: Tusen tack :D
Catarina Nygren

Matilda - tonårsliv i rullstol

Supersnygga bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
Catarina Nygren

Agnes

Superfint!! :D

Svar: Åh tack snälla :D
Catarina Nygren

Cajsa

Wow! Så himla fina bilder.

Svar: Men åh, tack snälla vad glad jag blir! :)
Catarina Nygren

Andrea

Ååååh vad bra dom blev!!! Fasen vad GRYM du är! <3 :D

Svar: Men åh tack GULLE, Det sitter i modellen ;D !! :D <3
Catarina Nygren

milina.blogg.se

otroligt fina bilder!!

Svar: Tack så hemskt mycket :D
Catarina Nygren

Ida Lindborg ♡

åh herregud vilka bilder! så vackra!

Svar: Men åh tack snälla du :D
Catarina Nygren

Madelene Englund

Vilka härliga bilder :-)

Svar: Tack :D
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress