Seascape
Har en mapp kvar från dag fyra i Australien nu, men lägger upp den bild jag blev mest nöjd med nu så kommer de andra lite senare. Måste ju spara ett litet lager nu när jag inte riktigt har tid att fotografera så mycket, haha! Fast har ju några dagar kvar att gå igenom från resan så det finns nog...

Idag hade vi lektion i avancerad bildbehandling, en lektion som skulle beröra landskapsfotografering vilket jag sett fram emot länge. Också en lektion läraren först ställde in på grund utav bildbrist på landskap. 
Jag hade med mig min hårddisk med Australienbilderna till skolan, då jag också har skolarbeten på den. Så jag gick till läraren och frågade vad det var för landskapsbilder han var ute efter. Det slutade med att lektionen inte blev inställd och hela klassen satt och bildbehandlade min bild. Det kändes lite udda, men det var kul. (Det var inte den här bilden, det var en annan bild) 

Nikon D800 - Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR
Simon G

Wow så fin bild! :)

Svar: Åh tusen tack! :))
Catarina Nygren

Agda

Hahahaha, fan vad kul! Ser framför mig hur du går fram till katedern där läraren sitter och ser helt förtvivlad ut, och du slänger upp hårddisken framför näsa på han och bah: "Här! Vad grinar du för? Det är bara att välja". xD

Svar: HAHAHAHA! Ja men lite så var det!! xD Fan komma och ställa in det jag väntat så länge på! Hahaha! Kände att jag blev lite hatad av resten av klassen som säkert uppskattat en ledig eftermiddag mer..
Catarina Nygren

IDA-FOTO

Gud så fin bild :)

Svar: Tusen tack :D
Catarina Nygren

Mathilda Augustsson

Gud va fin bild!! Så duktig är du! Glad påsk :D

Svar: Åh tack snälla, och glad påsk på dig också :D
Catarina Nygren

acires

Helt fantastisk bild!

Svar: Tack snälla! :)
Catarina Nygren

Maria Ekblad

Åh vad snygg bild!

Svar: Tack :D
Catarina Nygren

fanny ahlm - hörselskadad

verkligen en söt blogg!
Ha en trevlig påsk =) / www.nouw.com/ahlm

Svar: Åh tack så hemskt mycket! :)) Glad påsk!
Catarina Nygren

linah

du har så fina bilder:D!

Svar: Men tack vad glad jag blir! :D
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress