Grafisk designstudenter in action
Hoppas ni haft en bra dag i (förhoppningsvis) solskenet! Det har jag haft i alla fall. Dagen spenderades djup inne i någon skog i falun med Malin, Malin och Ella. Där fotografering till en av alla skoluppgifter stod på schemat. Vi hade verkligen tur med vädret! Solsken, blåst och inte för kallt! Perfekt för att vår lilla photoshoot skulle bli lyckad. Tror vi alla var mycket nöjda med bilderna. 

Är så sugen på att visa er men de ska först gå igenom och få sig en omgång i photoshop då kursen vi läser nu är avancerad bildbehandling. 

Lägger upp lite bilder på hur det kan se ut när vi "jobbar" in action istället och kanske får ni en liten hum om hur resterande bilder blev. De kommer givetvis att komma upp senare när bildbehandlingen är färdig :) 

Testar inställningarna och malin trasslar in sig i tyget.. 

Naturens skrivbord! 

Jag fotograferar fina Ella som ställde upp som modell, det blåste väldigt mycket så mitt hår antog någon slags frisyr likt knullruffs.   (-foto: Malin Malmberg)
Och ibland spårar det ur lite, men vad gör det. Senare hittade jag en pinne i stjärten men lika lycklig var vi för det! 

I morgon blir det studiofotografering hela dagen, det ska också bli kul men jag känner mig lite osäker på det här med studiofotografering. Men ett ypperligt tillfälle att träna på't :) 
Matilda - tonårsliv i rullstol

Haha helt fantastiska bilder!

Svar: Åh tack snälla :D
Catarina Nygren

maja söderberg

härliga bilder :)

Svar: Åh tack :D
Catarina Nygren

Angus

ihihi roliga bilder!
kan tänka mig at bilderna blev magiska

Svar: Ja vi hade väldigt roligt också! Haha. Och bilderna blev vi mycket nöjda med :)
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress