En påminnelse om att våren finns där ute någonstans.
God kväll mina kära läsare. Jag vet inte hur påsken har sett ut för er, men hemma på min gata i stan har det mest snöat och varit skitkallt. Inte alls något vårväder. (Eller så är det just det de kallas, vårväder.) 

Jag letade mig ut i skogen idag, mest för att lufta hjärnan men kameran var så klart med ändå. Ihopp om att få se något roligt, typ en björn eller vad som helst. Men nej, inga björnar idag. Men jag hittade dock lite hopp om att våren faktiskt ligger där under löven och gror, i väntan på att få explodera och göra livet surt för alla pollenallergiker. Jag hittade till och med lite gröna knoppar på björken. Iiiiiiih..

Vilken dag som helst nu, snart så, snart så sprängs våren och innan vi vet ordet av det är det sommar. 
-just waiiiiiit for it..

Ekorren har dukat upp för middagsbuffén...
 
 
I morgon blir det en mycket rolig dag med tre fotograferingar. Alla till skolan men ändå, det kommer att bli skitkul. Blandannat lite spring i skogen med fint lockigt hår och lite vackert fladder efter. Nätstrumpbyxor och en pistol. Men mer om det när projekten är färdiga :)
Cecilia Johansson

Åååh vad fina bilder!!:D här är det snö än och gegga så fota känns sådär haha!

Svar: Åh tusen tack! :D Åh vad trist, men snart så kommer våren! :D
Catarina Nygren

ɑ n n i k ɑ

Fina bilder :)

Svar: Åh tack :D
Catarina Nygren

Maria Ekblad

Åh fint! Jag vill också hitta blåsippor, alla har fotat det utom jag. :)

Svar: Åh tack! Ja, de är så fina blåsippor, men snart så kommer de nog upp :D
Catarina Nygren

Mary

Fina vårbilder!

Svar: Tusen Tack :D
Catarina Nygren

Julia Lindqvist

Otroligt fina bilder! Så himla duktig du är :)

Svar: Åh tusen tack :D
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress