Albin
Idag fick jag äran att fotografera Albin, en glad liten pojke på snart ett år. Det var lite kruxigt då det var mitt på dagen och solen var sådär hård ni vet. Mycket skuggor och svårt att få till exopeniringer för ljust och mörkt. Men någon liten bild fick vi väl till.

För övrigt har ju skolan börjat igen, vilket betyder plugg. Vi började i måndags och redan första lektionen fick vi ett grupparbete och en enskild uppgift. Båda ska in på måndag igen. Suck. Så var det dags igen. Hejdå fritiden, vi ses nästa sommar.

Nu har jag inte tid med det här längre, dags att bidra med något till grupparbetet!  

 
Andrea

Ljuset i sista bilden <3

Svar: I know helt underbaart! Fotograferade i motljus med blixten, synd bara att jag inte har lärt mig den ännu, måste verkligen läsa på lite. Fiiiinns tusen knappar och rattar att pilla på liksom xD
Catarina Nygren

Emelie Johansson

Gud vad söt han är! :)

Svar: Ja verkligen, han brås på sin mor! :D
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress