fiskisen
En till bild, har egentligen inte tid att hålla på med bilderna men det kliar ju i fingrarna. Men måste egentligen plugga till tentan imorgon, tentaångesten är så stor att den går att ta på... 

Tog dock en paus från en rätt intensiv pluggdag och belönade mig med en till bild. Vill ni se fler bilder kan ni klicka här så får ni se Andreas bilder!  
Hade lite mindre mängder damp när vi fotade fiskarna då kameran inte alls ville som jag och bilderna såg ut som skit i kameran. Tillslut gav jag upp men när jag öppnade upp dem på datorn blev det ett helt annat resultat. Lite kul att det blir så för en gångs skull. Annars brukar bilderna se bättre ut i kameran. Gillar ljuset i den här bilden!

Nu blir det tentaplugg igen..  
Pannkakan

Fan vad mycket bättre bilder du fick! Snacka om skillnad! Mina är så sjuuuukt pixliga. JÄVLA ISO HELVETE!!!!UTROPSTECKEEEEEEEEEEEEN!!!!!!

Svar: Men lilla gumman! :') Haha, förstår att du blir bajsbesviken, det blir jag med på mina korniga bilder. Som kommer av 200 iso bara. Så jag har slutat ändra på iso-talet helt. Har den alltid på 200. Blir lite kruxigt ibland, men oftast fungerar det bra med lite längre slutartid! :)
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress