Kantstött
Men tjenare för fan, det var inte går! 
Men det har liksom inte varit kul att fotografera, alltså motivationen och inspirationen dog en tyst död. Poff, borta. Hallå, hallå, hallå, har jag ropat, Stor tystnad till svar.

Jag fick en rätt stor svacka, för hård press på mig själv från mig själv. Såg bara den stora meningslösheten.
Jag tar en bild, jag redigerar den, jag lägger upp den på bloggen och sedan då? Inget.. 

Det kändes bara meningslöst, tråkigt och jag kännde smak av misslyckande.

MEN, Jag är tillbaka!
Motivationen, inspirationen och roligheten är tillbaka!
Jag ska söka fotoskola i gävleborgslän och hoppas på att komma in på grafisk design i borlänge.
Jag vill båda och hoppas i alla fall på att få komma in på en linje!

Med andra ord har jag hittat en mening med fotograferandet igen!
Är dock lite ringrostig, fotofingret har rostat igen lite så jag körde på ett säkert kort, blommor! ;)  



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress