Norrsken #2
När jag kom hem från norrskensupplevelsen började jag på en gång kolla igenom bilderna på datorn. Efter en stund gick jag för att öppna ballkongdörren och ser då att det har exploderat ett nytt, nästan ännu maffigare norrsken ute. Jag slängde mig ut på ballkongen och tog två bilder. Tyvärr försvann norrskenet i samma stund och jag slängde ett hastigt öga på bilderna i kameran och tyckte att det såg skit ut. Men öppnade bilderna i datorn och ångrade mig, de blev rätt okej ändå. Så därför kommer de upp lite senare :) 
 
a n n i k a

Super fina bilder :D

Svar: Tack :D
Catarina Nygren

Madelene Englund

Så härligt för dig att få se det 2 ggr med tanke på tidigare otur :-) fina bilder

Svar: Ja verkligen! Åh tack snälla! :)
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress