när solen lagt sig

Nikon D800 & Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR


Jag njuter så mycket just nu, herremingud vad jag har längtat efter det här. Sommar. Fågelkvitter. Grönt. Värme. Jag kan knappt tro att det är sant. Allt är så grönt att en får ont i ögonen nästan. Som tiotusen fulla fjärilar i magen så fort jag tittar ut. Haha. 

Men nog tjatat om min sommar-psykos, nästa vecka åker vi till Norge. Gierangerfjorden. Jag längtar så mycket att jag får ont i magen. Kommer bli så skönt med en liten minisemester. 

Men mer om det senare! 
Hörs hej :D

Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Såå fin bild! Och håller med dig, älskar att sommaren är här nu :D Ska bli kul att se dina bilder från Norge sen också :))

Svar: Ååh tack snälla! :D Ja det är så härligt med sommar! Åh vad glad jag blir, jag hoppas verkligen vi har tur med vädret. :D
Catarina Nygren

Caroline

Så vacker bild och härligt med en minisemester. :)

Svar: Tack snälla :D Ja, det ska bli superhärligt! :)
Catarina Nygren

EVELINA

Härligt att du njuter, det ska man verkligen passa på och göra nu! Och heeeeeeelt fantastiskt vacker bild!!!!

Ha det riktigt kul i Norge! :)

Svar: Åh tack snälla :D
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress