Sälbebis
 
I fredags åkte vi till rullsand för att fiska och jag hade kameran med mig då jag visste att vi skulle vara där när solen gick ner. När solen precis gått ner vid horisonten och det började bli mörkt ute gick jag själv längs strandkanten samtidigt som jag gick och filosoferade om livet. Eftersom mörkret höll på att landa och stranden består av handbollsstora stenar gick jag och kollade på mina egna fötter för att se så jag inte kliver fel och är tvungen att offra en fot eller så. Denna kvällsprommis var högst angenäm tills de att en enorm grå klump med kastanjeögon knorrandes tittade upp mig. Jag blev rädd på ett helt orimligt sätt. Jag skrek så mycket att de på andra sidan östersjön lär ha hört mitt urvrål. Den stackars lilla sälkuten blev nog minst lika rädd för mig som jag blev för den för den flydde ner i vattnet. Men eftersom de inte är allt för snabba på land så hann jag faktiskt ta några kort innan! 
Veronica Wallgren

Gud så fina bilder!

Svar: Tusen tack :D :D
Catarina Nygren

Simone

Vilken himla tur att få se en liten sälkut!

Svar: Ja, blev först rädd men sedan väldigt glad när jag såg vad det var :D
Catarina Nygren

Fanny

Nej vad söt!

Svar: Ja visst, himla sööt :D
Catarina Nygren

Bambi

Men oj så fina bilder :D

Svar: Åh tack snälla :D
Catarina Nygren

FrökenTV, bloggen om tv och film

awww :D

Svar: Så himla söt! :D
Catarina Nygren

Daniel

Väldigt fina bilder är det du som har tagit dom?

Svar: Åh tack så mycket, ja det är jag som fotograferat :)
Catarina Nygren

CH

Åh, så fina bilder och vad coolt att du såg en säl!

Svar: Åh tack snälla :D
Catarina Nygren

Elinore

Men huga så söt :´D
Jätte fina bilder!

Svar: Ja fruktansvärt söt och tack snälla :D
Catarina Nygren

Emilia

Fantastiska bilder!

Svar: Tusen tack :D
Catarina Nygren

Silja

Shit vad söt! 😍 Å vad snabb du var med kameran! Blev jättefina bilder ju 👍🏽

Svar: Åh tack snälla :D Ja som tur var hade jag rätt objektiv på!
Catarina Nygren

classica.blogg.se

läckert att få möta en säl så där, otroligt vackra bilder.

Svar: Ja, det var minst sagt ett roligt möte! :D Åh tack!
Catarina Nygren

Lili

Vilka underbara bilder! Sälar är så söta och du har verkligen fångat skönheten och stillheten i detta ögonblick.

Svar: Men tack snälla, vad glad jag blir! :D
Catarina Nygren

Jasmine

Vilken liten sötnos!
Jag kan inte låta bli att le åt din historia. Tack för att du delar med dig av den.
Kram

Svar: Haha, tack själv snälla du :D Kram!
Catarina Nygren

my

Men åh!

Svar: :D :D :D
Catarina Nygren

Isabella [ Fotografi ]

Jösses vilken lyckans ost du är! Lite avis över det där mötet alltså och vilka underbara bilder du fick till. 😍

Svar: Åh tusen tack! :D Ja, jag är själv lite chockad, jag brukar liksom aldrig se sådant här och speciellt inte när kameran är med! Men någon gång ska man väl få ha lite tur också :D
Catarina Nygren

Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Haha hade nog också blivit rädd, kanske inte det första man tänker på när man går vid vattnet att en säl ska ligga där. Men kul ändå och vilka fina bilder du fick :))

Svar: Tack :DJa det blev en smärre chock till en början men sedan var det kul! :D
Catarina Nygren

Sara ~ Candis

Men herregud vilken sötis :D och otroligt vackra bilder också.

Svar: Tack så hemskt mycket :D
Catarina Nygren

Inez

Åh, vilka otroligt fina bilder! Sälar är något av det sötaste som finns!

Svar: Tack :DJa supersöta, den var på väg att få följa med mig hem ;D
Catarina Nygren

Jenny Nyström

Vilka härliga bilder =)

Svar: Tack :D
Catarina Nygren

Fröken

Så fina bilder! :-)

Svar: Tack snälla :D
Catarina Nygren

Linnéa - The Hungry Gosling

Så söt! :)

Svar: Åh tack :D
Catarina Nygren

Anita

Heelt underbara bilder!! :D

Svar: Tack!! :D
Catarina Nygren

Natalia Richardson

Underbara vackra fina bilder.

Svar: Tack snälla du :D
Catarina Nygren

Simon

Gud vilka fina bilder, och vilken söt liten krabat! :D

Svar: Åh tack snälla :D
Catarina Nygren

helenaforsmark.blogg.se

va fina bilder :D

Svar: Tack :D
Catarina Nygren

Johanna

Så vackert! :)

Svar: Tack så mycket :D
Catarina Nygren

Mikaela

Gud så söt! Och vilken himmel, fantastiska bilder! Att få både sälen och en sån himmel på bild är ju otroligt!

Svar: Åh tusen tack Mikaela vad glad jag blir! Ja, jag hade verkligen tur. Det var precis på minuten att det skulle bli för mörkt för att kunna ta kort i rimligt ISO-värde så är riktigt glad att jag hann! :D
Catarina Nygren

ensekundtusentankar.blogg.se

Superfina foton! Kul att se en säl på nära håll :)

Svar: Åh tack snälla :D Ja, det var en upplevelse att få se en sådan sötnöt på så nära håll :D
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress