Hubolångsjön
Idag åkte vi till hubo långsjön och pimplade rödning. Jag fick tre stycken (mina tre första rödingar) Daniel, ja honom önskar vi bättre lycka nästa gång ;) 
Det var väldigt fint på morgonen och jag trodde att vi skulle få se soluppgången men solen tittade inte fram över trädtopparna förens vid typ tolv. Haha. Blev inga märkvärdiga bilder idag men vi hade i alla fall en bra dag på isen :)) 
Fick ett batterigrepp av Daniel i julklapp och det är så sjukt mycket skönare att ta stående bilder med greppet. Vilket resulterade i att jag nästan bara tog stående format idag, tänkte inte på det när vi var på isen men det syntes tydligt när jag kollade igenom bilderna :) 

                                         Min första röding jag någonsin fått :)) 


Jag tycker det är så fint när solstrålarna kikar fram över trädtopparna och verkligen blir solstrålar :) 

Nikon D800 - Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1 och  nikkor AF-S 16-35/4,1 ED.
Och så en mobilbild på mig och min allra första röding, liite stoooolt :))

Gott nytt år!! :) 
Paulina

Himla fina bilder!

Svar: Åh tack snälla :))
Catarina Nygren

Elin Magnusson

åh vad gott med röding :D lyxigt!

Svar: Jag har faktiskt aldrig ätit röding förut så det ska bli spännande att äntligen få smaka :D
Catarina Nygren

Aina Strand

Gud vilka fina bilder :D

Svar: Åh tack :D
Catarina Nygren

Natalie

Jättefina foton ju, liksom alla andra foton på din blogg! Och vädret ser ut att vara på topp! Så härligt :)

Svar: Men åh tusen tack vad glad jag blir :)) Ja det var riktigt härligt väder, nästan så att man fick lite vårkänslor! :)
Catarina Nygren

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh vad härligt:) Kul att du fick en sådan fisk:)

Svar: Ja, det var riktigt härligt :)
Catarina Nygren

Madelene Englund

Vilka vackra bilder :-)
Grattis :-)

Svar: Åh tack :D
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress