Efter regnet
Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade här, men har haft så satans mycket att göra i skolan, som vanligt. Men nu är avancerad bildbehandling avslutad och nästa kurs påbörjad. Den här kursen ser ut att bli ganska chill, vilket kommer bli så skönt, speciellt eftersom det är sista kursen innan sommarlov! 

Idag kom det en riktigt sommarskur, en sådan där regnskvätt som är intensiv men varar endast i någon minut. Sedan tittade solen fram igen. Jag sprang ut med kameran och försökte fotografera lite bokeh men hittade istället några fina vattendroppar :) 
 
purposes.blogg.se

Skönt med en chill kurs mot slutet ^^ Och jag förstår att uppdaterandet kommer i efterhand då man har mkt att göra i skolan. Du gör rätt prioriteringar att sätta skolan som prio ett ^^

Svar: Åh tack, ja det ska bli så skönt, och framförallt välbehövligt! :D
Catarina Nygren

ɑ n n i k ɑ

Så snygg bild :D

Svar: Tusen tack Annika! :D
Catarina Nygren

Julia Wisniewska

Åh vilket fint kort!:)

Svar: Tack :D
Catarina Nygren

Maria Ekblad

Åh så vackert! Älskar macro, tror jag ska ge mig ut imorgon med kameran :)

Svar: Tack så hemskt mycket! :D Ja, macro ligger mig varmt om hjärtat också! Speciellt så här på våren när allt vaknar till liv :D
Catarina Nygren

Lena

Vacker bild. Det där första sommarregnet som går snabbt över, stort fan :P haha

Svar: Haha, tack snälla! :D Det bästa regnet liksom. :p Haha!
Catarina Nygren

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Wow, vilken vacker bild! :)

Svar: Åh tack så mycket :D
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress