pingvin
Dag 3 åkte vi till en liten ö med pingviner. Eller ja, vi vadade ut med packningen över huvudet. Jag var skeptisk till att vada över med vatten över midjan med min kamerautrustning men Daniel som var längst i sällskapet tog den och det gick bra. 

På ön var det jättefint, tyvärr var det så sjuuuuukt varmt den dagen så alla pingviner hade gömt sig på skuggia svalare platser. Så vi såg bara två st, en under trappan direkt när vi kom dit och precis när vi skulle åka hittade vi en till under en annan trappa. Lite tråkigt eftersom det hade varit finare om de hade varit på stranden men jag fick en bild jag är nöjd med i alla fall, så jag kände att den fick komma upp i ett eget inlägg. Funderar på att dela upp dag tre i två inlägg också. För de blir så jäkla mycket bilder i ett annars. 
Nikon D800 - Nikkor 70-300 mm 
▲ R O B I N N S

Nemen gud va gullig! :)

Svar: Jaa, det var jättesöta :)
Catarina Nygren

Matilda

Men så söt!

Svar: Ja verkligen, jag föreslog att vi skulle ta hem en, men det var ingen som gillade den iden! Haha. xD
Catarina Nygren

Robex Lundgren

cool fågel

Svar: Jaa, pingviner är så fina :)
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress