Australien Dag 2
Jag redigerade bilderna från dag 2 igår, men när jag höll på med sista bilden av ALLA tog mitt photoshop livet av sig och alla bilderna försvann. Så det var ju bara att börja om, men igår var jag så arg och less så jag gick och lade mig istället. Haha. Idag gick det bättre.

Dag två åkte vi till Kings park, vilket var en helt sjukt stor park. Vi gick nog inte ens igenom halva och då var vi där nästan hela dagen. Men det var jättefint där och det fanns så sjukt mycket fina fåglar så jag insåg när jag redigerade bilderna att det nästan bara är bilder på fåglar. Haha. Men men. 

Efter parkturen åkte vi hem till Jessica och åt känguruköttbullar. Det var jätteäckligt kan jag säga. Det liksom såg ut som köttbullar men smakade inte alls som köttbullar. Var segt och smakade bark typ. Haha. 







Jättesöt liten fågel, tyvärr fick jag inte riktigt till skärpan och när jag skulle ta en till bild flög den iväg.  



En sjukt cool skalbagge, punkar-baggen. 

Träden var så coola, de såg liksom gummi-aktiga ut. Jag kände, men nej det var inte gummi, till min stora besvikelse. 
Andrea

Så jävla fina bilder!! "Rötterna" på trädet på bild 10-11 är så sjuuuukt coolt! Dom är "gummiträden" så väldigt...läskiga ut :O

Svar: Men åhh tack snyggo! :D Ja, så sjukt coola träd. Funderade på om jag skulle försöka ta hem lite rötter och försöka odla hemma men det skulle nog bli trångt på mina 40 kvadrat! Haha xD
Catarina Nygren

Mie

Fantastiska bilder!

Svar: Åh tack så mycket! :D
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress