djuren i skogen
 Nikon D800 & Nikon AF-S 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED VR
 
 
Nu är jag hemma igen från Norge. HERREGUD vilken resa. Det har varit så fint, så mysigt och helt jävla underbart bara. Haha. Jag har "lite" bilder att gå igenom så det kommer nog ta ett litet tag innan de kommer upp här. Men börjar med några bilder som jag tog från bilen på vägen till Norge.
Först såg vi en Älg som stod helt perfekt på ett backkrön, tyvärr hann jag inte ställa in exponeringen riktigt rätt innan det kom en bil och skrämde bort älgen. Men efter att ha kört 300 meter stod det en till älg som jag fick en bättre bild på. Så bilen är förlåten. (Han låg bland top fem på min "folk jag kommer hata för alltid" -lista där ett tag.) 

Vi körde först till Nymon i sälen och sov där en natt för att dagen efter åka vidare till Geiranger. På väg från Sälen på morgonen såg vi en uggla sitta helt perfekt på en pinne i vägkanten. Jag blev kanske lite väl överexalterad och skrek lite som en galen människa i bilen. Vi hade rätt många bilar bakom oss och hade inte riktigt läge att stanna mitt på vägen. Så vi fick åka och vända några gånger, tio för att vara exakt, tills det gick att stanna så jag kunde hoppa ut och springa ner i diket för att fotografera. Blev så himla nöjd, har länge velat se en uggla och fotografera. Har ju sett ugglor på zoo men det är ju inte riktigt samma sak som att se en ute i det fria. 

Nu ska jag mysa på i regnet. Slå på min ljudbok och börja blädra bland de andra bilderna. 

Hörs hej! :D 

  
Pernilla Johansson

Wow vilka fina bilder.

Svar: Tack snälla :D
Catarina Nygren

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh så vackra bilder! Häftigt att lyckas fånga djuren på bild sådär :)

Svar: Tack snälla! :D Ja det är inte ofta man ser dem och än mindre att de står så man kommer åt att fotografera dem :D
Catarina Nygren

Mikaela

Vilka underbara bilder :D

Svar: Tack snälla :D
Catarina Nygren

Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Såå fina bilder! Ugglan satt ju verkligen helt perfekt där ju :D Snyggt när den flyger iväg också!

Svar: Åh, tack snälla vad glad jag blir! :D Ja, jag trodde nästan först att de var en sådan fågelskrämmaruggla eftersom den satt så perfekt på den lilla pinnen. Haha. :D
Catarina Nygren

Maja

Fantastiska foton!

www.jaggerdigminmorgon.blogg.se

Svar: Åh tack snälla! :D
Catarina Nygren

Cilla

Wow! Fina foton! :)

Svar: Tack så mycket :D
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress