Tre tidiga vårkänslor
 
Nikon D800 & Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1 
 
 
Att jag hatar vintern är ingen hemlighet. Fy fan, bara namnet ger mig rysningar. Jag är lite mer av en sommarmänniska med svettlökar och sand överallt. Men hur mycket jag än älskar sommaren så är nästan tiden som är just nu den absolut bästa. Ni vet tiden mellan vintern och våren. När våren fortfarande sover men då vintern sakta börjar ge efter. Man bara vaknar en dag och så är den där. Den milda luften och solen som lyser klarare på något vis. Vet inte varför jag älskar den tiden som är nu så mycket, jag menar det är stundvis fortfarande kallt och risken för ett bakslag är mer regel än undantag. Men efter en lång och äcklig vinter kommer ändå hoppet om sommaren tillbaka. Man vet att man har allt det där gosiga framför sig och jag gillar den tanken. I juli har jag ju mest ångest för att hösten snart är här igen, hahaha. 
Rebecca Adnell

Superfina bilder!

Svar: Tack :D
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress