Ny design
Bild från en hösprommenad (sensommar kanske?) i älvkarleby, tror inte jag har lagt upp den tidigare. 

Jag tokledsnade på min gamla design, det gjorde jag för länge, läääänge sedan iof. Men jag har liksom aldrig fått tummen ur. Men så plötsligt händer det så att säga ;) 

Ska bli så skönt att kunna publicera länkar igen, utan att hela inlägget får fnatt och blinkar turkost så en får ett apoplektiskt anfall. Herremingudliksom, inte en dag för sent! 

Är inte helt nöjd med den nya designen ännu men det är mest småfix. Headern (pinsamt kerstin) ska bytas ut så fort en får tummen ur och tar lite nya selfies, vilket händer ungefär en gång om året. Såatte eh, håll inte andan.. Men tydligen ångrade sig vädergudarna och kastade lite snö på oss Gävlebor ändå (på köpet fick vi 20 minusgrader också, mindre poppis) så kanske får släpa mig ut snart och ta lite fina vinterbilder någon solig, mindre kall dag. Ljuset brukar vara så fint för porträttbilder så här på vintern. 

Nu ska vi kolla på The Martian, jag älskar sådan rymdfilmer så hoppas den här är bra också!  
FELICIA - LOSE FAT GAIN MUSCLES

Fin bild!

Svar: Åh tack :D
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress