Sunday Challenge #04
"Vi är en grupp fotoentusiaster som varannan söndag lägger upp var sitt bidrag - som är tolkat efter ett valt tema just för den gången. Poängen med detta är att vi ska utmana oss själva att utvecklas inom fotografi och bildbehandling."
 
 
 
 
Tema:  Värme
Bilden är fotad: 21 Februari 2016
Inställningar: Bländare - f/3.2 | Slutartid - 1/50  | ISO - 1250
 
Tanken bakom: Denna veckas tema var värme, då vädret ute är allt annat än värme så tolkade jag vad som är värme för mig just nu och det är en kopp te, en filt och en bra bok! Som vanligt var jag ute i sista minuten med bilden så det blev lite stressigt och inte alls som jag tänkt mig från början så någon dag när tiden finns ska jag försöka fotografera om den och försöka få till den som jag tänkt i mitt huvud. 
 
Bildbehandling: 
Photoshop: Kontrast-kurva, färgbalans, skärpa. 
 
Kika in på de andras bidrag här: 
 
LOVISA [ foto & vardag ]

Väldigt skön känsla ändå i bilden tycker jag!

Svar: Åh tack så mycket :D
Catarina Nygren

a n n i k a

Så fin bild!

Svar: Åh tack! :D
Catarina Nygren

Cassandra Haraldsson

Fin bild!

Svar: Åh tusen tack! :D
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress