En svartvit vår
Skulle jag få en peng för varenda gång någon frågar vad fan jag håller på med när jag ligger på alla fyra i något dike och fotograferar. Eller för varenda gång någon frågar vad fan jag håller på med när jag sitter på huk likt en pedofil och fotograferar inne i någon random buske. Eller för varenda gång någon frågar om jag är i behov utav ambulans och akutvård när jag ligger på mage och fotograferar någon mesig blomma. Ja, skulle jag få en peng för varenda gång, då skulle jag vara snorrik! 

För det händer varenda jävla gång jag är ute med kameran.
När jag fotograferade den här bilden, i en buske hemma på min gata i stan. Kom hela kvarteret och frågade om jag var mentalt frisk. Jag svarade nej, jag är inte mentalt frisk och sedan gick jag till nästa buske. 
Nikon D800 - Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1
ɑ n n i k ɑ

Så fin bild :D

Svar: Tusen tack :D
Catarina Nygren

Marie Olsson

Haha.. jag ligger och står i de mest konstigaste positionerna när jag fotar cross.. och då är det rätt många som ser mig :) alltid skitig när jag kommer hem och 1 liter sand i skorna. Vad gör man inte för bilderna? :)

Svar: HAHA ja precis så! Men det är ju kul att man kan glädja någon liksom! Allt för bilderna xP
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress