Vattendroppe
Idag har det spöregnat hela dagen. Gråa stora tunga höstblöta moln. Sååå jävla dödstrist. Så jag fotograferade lite färgglada vattendroppar för att försöka bli lite jävla glad. Haha, jag blir alltid så deppig när det är grått väder ute. Lägger upp en bild nu så kommer de andra en annan dag. 

I morgon börjar vi den nya kursen, avancerad bildbehandling. Det ska bli skitkul men den kommer bli tuff. Veckorna ser lika ut 08:00-17:00, inte så jobbigt kanske. Men för en annan som pendlar en och en halv timme till skolan enkel väg kommer ju få en liten light variant av utbrändhet. Men det är bara cirkus 4 veckor så det ska nog gå bra! :) Men lyser jag med min frånvaro förstår ni varför. -för att jag förmodligen ligger snyftandes i fosterställning på köksgolvet och äter ben & jerry's med sked direkt ur burken. Hulkandes att jag inte pallar pressen längre. 
Nikon D800 - Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1 
 
Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta

underbar bild

Svar: Åh tusen tack! :)
Catarina Nygren

Agda

Åååh, jag vet precis hur du känner dig. Dom stoooora snöäckelflingorna som dalade ner från "de blå" idag har känts så hopplöst. Som om att våren och sommaren nu är över och att vi nu går in i vintertid igen (lite komiskt med tanke på att vi inatt ställde om klockan till sommartid)

Svar: Ja eller hur! Men hoppas verkligen våren kommer snart! Den riktiga våren med värme och söta små knoppar på träden! :D
Catarina Nygren

ɑ n n i k ɑ

Så häftig bild :D

Svar: Åh tusen tack :D
Catarina Nygren

Karro och King :)

Vilken läcker bild! Och va kul med bildbehandligskurs, det skulle jag vilja gååå :))

Svar: Tack så hemskt mycket! Ja det ska bli jätteroligt, har sett fram emot den här kursen länge! :D
Catarina Nygren

purposes.blogg.se

Alltså jag har kollat runt på din blogg och inte vetat vart jag ska kommentera för har velat kommentera alla bilder. Helt jävla sjukt vad bra du är på att fotografera och redigera :o Fans asbra är du! Wow :o

Svar: Du anar inte hur glad jag blir av att höra de fina ordern! Tack så hemskt mycket fina du. Du gjorde just min dag :'))
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress