snödroppar
Idag när jag kom hem från skolan var det fortfarande ljust och fint ute så jag tänkte ta en låååång prommis i skogen, men jag kom inte så långt innan jag hittade snödroppar! Jag fastnade där ett tag, tills en flock med barn kom och antastade mig, frågade "vad fan håller du på med..?". Förmodligen för att jag låg i en hög mitt i skogsdungen och visade min enorma och vackra stjärt för de förbipasserande på cykel gångbanan . Men ändå. Jag log lite obekvämt och pedofil-aktigt mot barnen och smög mig likt en ninja därifrån. 

Så härligt att våren äntligen är på väg. Än kan det vända, men det är inte långt kvar nu! 

Nikon D800 - Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1 
Nathalie Isaksson

Så vackra dina foto blev! Snödroppar är ett av de största vårteckena :)

Svar: Åh tack så hemskt mycket! :D Ja verkligen, jag blev riktigt lycklig när jag såg de små vita dropparna sticka fram i skogen!
Catarina Nygren

Anita

Åh äntligen, så underbart! :D

Svar: Ja äntligen :D
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress