En svartvit vår
Hej på er. Igår skickade jag in min uppgift som har varit rätt jobbig att göra. En stooor klump sprängdes i min mage och blev till tusen fladdriga fjärilar. Idag är det lördag och jag har TID att vara ledig. Den ni! Så morgonen började med en kopp kaffe i sängen och sedan har jag suttit och lyssnat på Petters nya Scars. Lite kuriosa runt Petter nu då, jag gick i samma klass som hans bror i mellanstadiet och jag tror min bror gick i samma klass/åkte typ BMX tillsammans med honom, inte för att skryta, eller jo lite haha men det blir liksom lite extra roligt att lyssna på hans musik då. Sedan älskar jag verkligen den här låten. Liksom gåshudsälskar! När jag hittar en låt jag gillar så där supermycket har den en tendens att gå på repeat oavbrutet här hemma. Vilket den gör nu. 

Lyssna och njuuuut! 


Igår spöregnade det på morgonen men senare på dagen sprack det upp och inte ett måln syntes (nåja, nästan). Jag som kände mig kvävd av lägenhetens fyra väggar och datorns ettrigt lysande skärm tog en paus i plugget och följde med Daniel och pimplade. Eller han pimplade och jag fotograferade. Dock mådde jag rätt dåligt och det kändes som jag började bli sjuk så jag satt mest på en stubbe i skogen och solade i den varma vårsolen.
Blev inte så nöjd med bilderna men testade göra dem svartvita och då kändes dem lite bättre. 



Nikon D800 - Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1 

Nu ska jag försöka fixa till designen på bloggen och sedan redigera lite bildern från Australien! 
Andrea

Jätte fina bildeeeer! Fan vad jag oxå vill ut i skogen och fota D`:
Jag jobbade med Petter i Furuvik förra sommaren :P

Svar: Åhh tack! :D Jaaa förstår det! Jag passar på nu ja, när det är älgfluge-fritt ute!! xD Ah justja, petade du på honom? xD
Catarina Nygren

Filippa

Jag älskar bilderna och den där covern var så bra!
Kontrasten i bilderna är jätte snygg

Svar: Men tusen tusen tack! :D Ja, den är helt underbar!
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress