Tre fluffiga i kvällssolen.
Jag lever, jag andas, jag har sommarlov. Det har varit rätt dött här, lite som att en flock malar fladdrar upp i ett moln av damm när en besöker sidan. Men jag har under dessa veckor sedan skolan slutade bara njutit av det fina med att göra ingenting. Återhämtning. Sakta men säkert börjar jag känna mig hel igen och börjar känna lusten till allt det här jag egentligen älskar men som inte riktigt orkats med.

Sitter just nu och planerar en helt ny design här inne. Jag vet att jag bytt design som en annan byter trosor den senaste tiden och det känns lite tråkigt att byta ut den jag har när jag äntligen blivit rätt nöjd. Men det är så mycket som krånglar med den jag har nu. Jag kan inte länka utan att hela inlägget blir en länk. Det går inte att bläddra och se bilder längre bak än vad som får plats på sidan och lite mer som jag inte är nöjd med.

Det kanske tar ett halvt sekel innan den nya designen är färdig men det kommer ;)    
 
Madelene Englund

Den andra bilden är underbar :-)

Svar: Tack snälla, det är min favorit också ^^,
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress