Tallefjant
Har varit sjuk och hemma idag, men efter mycket om och men blev jag piggare på eftermiddagen så jag släpade mig ut på en liten långsam promenad för att få lite friskluft. Såg en söt liten korre som satt och mumsade på en smarrig kotte. De är så söta! Jag älskar ekorrar. Hann bara få två bilder så smet hen iväg, jag försökte så graciöst som bara jag kan smyga efter hen i ett hav av buskar och träd. Jag lyckades på något sätt snubbla på en gren jag skulle kliva över och trassla in mig i en annan med väskan. Jag gav upp. 
Nikon D800 - Nikon AF-S 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED VR
ɑ n n i k ɑ

Fina bilder :)

Svar: Tusen tack :D
Catarina Nygren

Madelene Englund

Så fina :-)

Svar: Helt underbara djur! :))
Catarina Nygren

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vilka fina bilder! :)

Svar: Tusen tack :D
Catarina Nygren

Johanna

Nej men se där vilken liten sötnos! Jättefina bilder och tack för din kommentar på min blogg :)

Svar: Åh tack snälla och det var så lite :)
Catarina Nygren

Matilda - Tonårsliv i rullstol

Snyggt fångat!

Svar: Tusen tack :D
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress