Australien
Iiiih, jag är helt nipprig. För några dagar sedan bokade vi flygbiljetter till Perth i Australien! Vi åker den 9 februari men jag vill åka nuuuu, helst igår! Min kära Bänga kommer ju flytta dit i minst 6 mån för att plugga vid deras univeristet men hon flyger dit 1 feb. Så kommer vi och hälsar på en vecka senare. Vi blir där i två veckor. Helst skulle jag vilja stanna i minst tre veckor, men i och med att jag har skolan blir det svårt. Men två veckor är inte dumt det heller. 

Så nu har jag beställt ny bikini och sitter och letar efter lite sommarkläder. Men det är ju inte riktigt säsong för det nu om man säger så. Haha. Det slutar nog med att jag får klippa av ett par byxor och göra mina egna shorts. Sitter också och letar efter ett sådant undervattenshus så jag kan knäppa kort under vattnet, men jag hittar inget som verkar fungera med min kamera. 

Aja, nu måste jag plugga tenta. Det är lite svårt eftersom mina tankar mest drar iväg till australien. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Lägger upp några bilder från när vi var i Thailand så länge :)  
 


 
Madelene Englund

Åh, va kul :-)
Och vilka härliga bilder :-)

Svar: Ja det ska bli så skönt och kul! :D Tack!
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress