Näcken
Halopp! För ett tag sedan, eller närmare sagt en evighet sedan (i somras) fotograferade jag Andrea i temat näcken. Det var under den fotograferingen min kamera gick sönder, den lilla spegeln liksom lossnade och låg för sökaren. Jag kunde fotografera genom live view, tack och lov. Då vi var i djupaste skogen och jag hade hunnit tagit två bilder. Dock var det lite svårt att få skärpan rätt och jag gillar inte riktigt att fotografera i live view så efteråt hände det liksom ingenting med bilderna. Men jag fick lite tråkgit idag och gick igenom bilderna igen. Testade redigera en bild lite annorlunda än vad jag brukar. Blev inte riktigt som det var tänkt, haha! Får nog träna lite mer det där med "ljus" i ps. 

Nikon D800 - Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1
Modell, min vackra dam - Andrea
 
Andrea

Hahahaha, jag satt precis och tänkte på dom där bilderna och funderade när/om det skulle komma upp fler :P Men sen kom jag på att du har pissmycket i skolan och att redigera gamla bilder inte stod särskilt högt upp på prioriteringslistan xD

Svar: Hahaha! Jag satt ju när vi nyss fotograferat och redigerade, men så när jag var klar med sista bilden kraschade ju photoshop och jag fick sådan jävla damp eftersom jag inte sparat... Men håller på med dem igen nu så det kommer fler om ett tag ^^,
Catarina Nygren

Maria Ekblad

Jag tycker det blev stämningsfullt :D Men vad tråkigt att kameran gick sönder, finns ju inget segare!

Svar: Åh tack :)) Ja, det var inte bara segt det blev en dyr historia också! De var tvungen att byta ut hela sensorn. Men skönt att det gick att laga i alla fall :)
Catarina Nygren

Ida - foto & häst

men guuud så fin bild! älskar redigeringen oxå, bra gjort! :D

Svar: Men åh tack snälla, vad glad jag blir! :))
Catarina Nygren

ɑ n n i k ɑ

Jag tyckte bilden blev skit bra! :)

Svar: Åh tack vad glad jag blir! :D
Catarina Nygren

Matilda

Alltså wow, fantastiskt!

Svar: Åh tusen tack! :D
Catarina Nygren

Madelene Englund

Jätte fin bild, jätte vacker

Svar: Tusen tack :D
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress