Ny design
Var så fruktansvärt less på min gamla header att jag ville klösa ögonen ur mig så fort jag såg den, så nu har suttit och pillat fram en ny. Vet inte hur länge den får stanna, men jag känner i alla fall inte för att karva ur ögonen med en sked så fort jag ser den längre, så det är ju bättre. Måste dock pilla på lite fler små detaljer innan jag känner mig helt nöjd, men nu orkar inte min ärthjärna fler koder.. 
 
Annars erkände jag mig besegrad idag och skickade in min kära kamera på lagning. Det gjorde ont i mitt lilla hjärta att lämna över min käraste ägodel till en helt okänd man. Jag funderade på att hugga tag i slippsen på försäljaren, dra han över disken och väsa fram några hotfulla ord som att han fan inte ska pilla med sina skitiga små gubbhänder, men jag kom inte på något tillräkligt skrämmande så jag lät bli. 
 
Förhoppningsvis tar det inte allt för lång tid innan jag får tillbaka min kära kamera. Hoppas också att jag inte blir snorpank, men som det känns nu kan jag betala allt i världen för jag håller mest på att dö en långsam och plågsam abstinens-död. Jag vill fooooootaaaaaaa.
 
En annan fundering, varför blir mina bloggbilder i så fruktansvärt äckligt dålig kvalite när jag laddar upp dem? 
Kimmey ~ Kung varje dag

Fin bild :)
Det är så jobbigt när man behöver lämna ifrån sig sina käraste ägodelar!

Svar: Tack så mycket :))Ja verkligen, men förhoppningsvis får jag snart tillbaka den :)
Catarina Nygren

Cornelia

Åh va fin bild! :D

Svar: Tack så mycket!! :D
Catarina Nygren

Andrea

PISSNYGG HEADER!! Jag hoppas verkligen att han lyckas laga kameran till ett jävla billigt pris och att du får tillbaka den så fort som möjligt!

Mina bilder blir oxå i så jävla pissig kvalitet att jag nästan inte vill lägga upp nå bilder på bloggen längre.

Svar: TACK gulle :D:D Ja jag med, han sade att om de hade lite att göra tog det typ två veckor, så minst två veckor alltså. Undrar hur lång tid det tar om det har mycket att göra liksom.. Men vi hoppas på att de har lite att göra xP

Jaaaa, det är så jävla tråkigt :O På vissa utav mina bilder ser du ut som att de är oskärpa fast det är jätteskarp i bildvisningen på datorn. Så jäkla tråkigt. :(:(
Catarina Nygren

Moa | hobbyfotograf

Testa att spara bilderna i PNG format. Gör alltid det med mina bilder, likaså med min header, och jag märkte stor skillnad! :)

Svar: Åh, tack för tipset! Det ska jag absolut testa att göra! :)
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress