Glad
Är så glad, jag var ju med i en tävling här om ett tag sedan, och tro det eller ej, men jag vann! Jag som blev så glad bara att jag kom till finalen. Aldrig förut har jag vunnit en tävling så det känns det lite speciellt så där, Tjihii. Tack till alla er som gav mig en liten röst där, det värmer en nybörjar tävlares hjärta! :)  
Blir en gammal bild nu också, har fortfarande inte hört någonting om kameran så jag misstänker att det kommer att ta tid. Så tråkigt nu när hösten exploderar utanför våra stearinvarma hem. Jag vill verkligen fotografera, så mycket att det gör ont. Det kliar i fingrarna och jag vet snart inte vad jag ska ta mig till.. 
Kajsa

så fin bild !!

Svar: Tack :D
Catarina Nygren

Madelene Englund

Grattis:D
Jätte fin bild ovan

J E N N I F E R

så fina bild!

Svar: Tack så mycket :))
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress