Flower
Har varit en mycket lång och jobbig dag idag, jobbig på så många sätt. Svårt att förklara mer ingående men ibland blir jag mörkrädd över hur människor kan behandla andra människor. Det var med en stor klump i magen jag åkte hem från skolan idag. Var snäll mot varandra, tänk en gång extra på vad det du säger faktiskt kan ge för konsekvenser. (För att klargöra så är det ingen som varit dum mot mig.)

Jag borde för övrigt plugga nu (som vanligt..) men det finns helt enkelt ingen energi kvar för det ikväll, det får bli i morgon innan jobbet. För nu ska jag sova! Förhoppningsvis hinner jag klart ändå i morgon. Förmodligen inte, det brukar liksom inte bli så. Någonsin. Men efter duggan, tror jag allting är möjligt. Mirakel finns faktiskt.  

Köpte mig en bukett blommor för att fotografera för ett tag sedan (eftersom jag aldrig får några från karln min, som förvisso kan bero på att jag bland det första jag sade till honom var att jag stryper honom om han kommer med en bukett blommor...) Blommor som överlevde förvånandsvärt länge i min vård. De brukar kanppt klara sig över natten annars. Jag har liksom aldrig förstått mig på det här med att vattna blommor. De bara dör, för mycket vatten, för lite vatten, ahmenkomigennurå, hur vill de ha det egentligen... 
 
Cornelia

Åh så fina bilder! Och jag håller helt klart med, blommor kan verkligen inte bestämma sig, man vet aldrig hur dom vill ha det haha :)

Svar: Tack så mycket! :)) Ja de är verkligen hopplösa, haha! :D
Catarina Nygren

Cornelia

sv: Haha ja verkligen :)

MATILDA

så fint! :)

Svar: Tack så hemskt mycket :)
Catarina Nygren

Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Vinnarbilden ligger uppe på min blogg nu. Gå in och kolla vem det blev :))

Svar: Åh vad kul! :D
Catarina Nygren

Scaniatjejen

Så vackra bilder! Jättefint med vattendroppen!

Svar: Tack snälla du!! :)
Catarina Nygren

ami

Jag hatar hur människor kan ha sådant vidrigt sätt, mobbning/utfrysning/misshandel av någon form kan gå och dö.

Svar: Jag håller helt och fullständigt med! Det gör mig så ledsen.
Catarina Nygren

Ida - foto & häst

så fina bilder!!

Svar: Tack snälla! :D
Catarina Nygren

Madelene Englund

Jätte fina bilder:)
Bra skrivet, man ska alltid tänka efter innan man säger eller gör något mot en annan <3

Svar: Tack så hemskt mycket! :)
Ja det ska man verkligen, ett endaste ord kan göra så fruktansvärt ont i en annan människa. Det så sorgligt.
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress