Bröllop
Nu har bröllopsparet precis varit här och hämtat sin leverans av bilder och jag hoppas verkligen att de blev nöjda med bilderna. Jag har och är väl egentligen fortfarande, nervös över att resultatet inte blev enligt deras förväntingar. Eftersom detta var mitt första bröllop. Men de såg glada ut när det kollade igenom albumen lite snabbt så det är säkert bara jag som är nojjig. Lägger upp en bild så länge, fler kommer säkert i morgon eller under helgen! 
 
 
Felicia Forsgård

Tycker verkligen om dina foton! Du är sjukt duktig! ^^

Svar: Men tack fina du, vad glad jag blir! :))
Catarina Nygren

Amanda Niclasson

Riktigt fint! Älskar bröllop, allt är så vitt, fräscht och underbart :)

Svar: Tack snälla :D Ja, det är verkligen magsik det där med bröllop!
Catarina Nygren

Ida - foto & häst

så fin bild! och de blev säkert nöjda, blev superfint säkert :D bröllop är så fint!
sv; åh tacktack ♡

Svar: Åh, tack så mycket :)) Ja det var ett jättefint utomhusbröllop! )
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress