stjärnklart
Idag har jag pluggat hela dagen, jag klev till och med upp kl 5 i morse, och det ska ni veta, det är sjukt ovanligt för att vara jag på en "ledig" dag, knappt att jag kommer upp när jag måste iväg till skolan. Det var i alla falll skönt att få dricka morgonkaffet i lugn och ro framför tv:n. Sedan var det bara att sätta igång med det oändliga pluggberget. Vilket tog emot, men så pratade jag med Bänga på telefon och hon sade, plugga skiten ur plugget och så belönar du dig själv med något du tycker om när du pluggat effektivt hela dagen. Så jag bestämde mig för att åka och fotografera stjärnor på kvällen (när det ÄNTLIGEN är stjärnklart och mörkt ute). Jävlar i min låda, jag har nog aldrig pluggat så aktivt, någonsin. Haha. 
Sedan fick jag med mig Andrea också, var en mycket trevlig och välbehövlig paus från det annars så rätt tunga studentlivet. 

Lägger bara upp en bild idag, för jag har sagt till mig själv, med pekfingret viftande i luften, att resten utav bilderna får du göra i morgon efter en hel dags aktivt plugg. 
 
 
Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Sjukt fint med stjärnklart :)

Svar: Tack :))
Catarina Nygren

Josefin

Åh så vackert =)

Svar: Tack :D
Catarina Nygren

Isabella

Åh gud vilken fin bild!

Svar: Tack så hemskt mycket :))
Catarina Nygren

Sussi

Underbar bild

Svar: Tack så hemskt mycket! :):)
Catarina Nygren

Andrea

Sjukt fin! Det ser lite ut som att Vintergatan är rök som kommer från trädet :P

Svar: Haha tack! Trädet kanske lade av en mökare. (a) Hahaha :D
Catarina Nygren

Jakob Persson

Snygg bild! Bra fångat! :)

Svar: Tack så mycket! :D
Catarina Nygren

Jessica

Jag blir så impad på alla som kan ta så snygga stjärnbilder =)

Svar: Åh, man tackar man tackar !! :D
Catarina Nygren

LINNEA

Gud va fint! Ser ut som en "google/tumblr" bild typ. Grym!

Svar: Haha, tack snälla! :D:D
Catarina Nygren

Anonym

Ett ord räcker: WOOOW!

Svar: Åh, tack så hemskt mycket! :'D
Catarina Nygren

Joe

Vilken häftig bild :)

Svar: Tack :D
Catarina Nygren

Släpp taget. följ flödet

Vilken otroligt vacker bild! :)

Svar: Tack så hemskt mycket! :D
Catarina Nygren

Amanda Jona [SPONTAN]

Fantastiskt vacker bild :)

Svar: Åh tusen tack! :):)
Catarina Nygren

Olivia

godness, vilken fin bild, hur lyckades du?

Svar: Åh, tack snälla! :) Inte så svårt egentligen. Välj bara en plats långt från stadens ljus, använd stativ, och lång slutartid! :)
Catarina Nygren

Sara ~ Candis

Såå vackert :D

Svar: Tack snälla! :)
Catarina Nygren

mlisan

Men wow! Du tar otroligt vackra naturbilder, har kollat igenom en stor del av ditt arkiv. Underbara! Bilden på ovädret ute på sjön är nog en av de häftigaste jag set... Ha det gott!

Svar: Men tack så hemskt mycket fina du, vad glad jag blir! :')
Catarina Nygren

Stickan!

En helt otroligt vacker bild!

Svar: Tack så hemskt mycket! :)
Catarina Nygren

Isabelle L. Thörner

Wow vilken fantastisk bild, så otroligt vackert! :)

Svar: Tack snälla! :D
Catarina Nygren

Robex Lundgren

fin bild

Svar: Tack :)
Catarina Nygren

Emmelie

Otroligt fin bild :)

Svar: Tack snälla :))
Catarina Nygren

GoForFit

Åh, såå vacker bild! Riktigt fin!

Svar: Tack så hemskt mycket :D
Catarina Nygren

Elina

Jädrar vilken bild! Riktigt duktig är du!
Vill också få till en sån här snygging, vad fotade du med? Kram!

Svar: Åh, tack snälla du! :)) Jag fotograferade med min NikonD800 och med Nikons vidvinkel-objektiv 16-35 mm I 4G ED.
Catarina Nygren

Celine

Så himla vacker bild! Tänker på tumblr när jag ser den. Riktigt bra inspirationsbild för mig!! :)

Svar: Tack så mycket! :D Vad glad jag blir. Jag som inte ens har koll på vad tumblr är riktigt. Får ta och kolla upp det! :D
Catarina Nygren

Ida

Så vacker bild!

Svar: Tusen tack! :)
Catarina Nygren

Kattis

Vackert så vackert!:)

Svar: Tack så mycket! :D
Catarina Nygren

Isabella - Szalai Fotografi

Wow vilken bild!! Himla bra pluggtips det där faktiskt, nästan så att jag får börja plugga bara för att haha. :p

Svar: Tack snälla! :D Ja, verkligen. Har man någonting att se fram emot känns det liksom lite lättare! :D
Catarina Nygren

Linn

Otroligt vackert!!:) titta gärna in på min blogg för baktips och goda recept:)

Svar: Tack så mycket :) Det ska jag absolut göra :)
Catarina Nygren

Hanna Karlsson

Vackert!

Svar: Tack så mycket :D
Catarina Nygren

Louie

Åh så vacker bild!

Svar: Tusen tack! :D
Catarina Nygren

Klara Andersson

så vackert!

Svar: Tack så mycket! :D
Catarina Nygren

Cecilia Johansson

Fin bild :D

Svar: Åh, tack! :D
Catarina Nygren

Ida - foto & häst

underbar bild! så vacker :'D

Svar: Men tack snälla! :D
Catarina Nygren

Emelie

Hur grym är du inte?! Riktigt fint!

Svar: Åhhh, tack snälla :D
Catarina Nygren

Carolina

Vilken gudomlig bild !!

Svar: Tack så mycket! :D
Catarina Nygren

milina.blogg.se

grym du är!!

Svar: Tack snälla! :')
Catarina Nygren

s i m o n e [photography]

åh så grymt fin bild! Önskar att jag hade grejer så jag kunde fota sånt :(

Svar: Tack så mycket! :) Det behövs inga direkta värstinggrejor, bara rätt inställnigar :)
Catarina Nygren

Olini.blogg.se

Vilken fin bild!

Svar: Tack så mycket! :)
Catarina Nygren

Bea

Åh vilken fin bild!

Svar: Tack snälla :)
Catarina Nygren

Emma Grann Fotografi

Wow!! helt fantastiskt vackert!!

Svar: Åh tusen tack :)
Catarina Nygren

Matina

Vackert.... :)

Svar: Åh tack så mycket :)
Catarina Nygren

Emiza

fin bild

Svar: Tack :):)
Catarina Nygren

Kattis

Woow, vackert!

Svar: Tack så hemskt mycket! :D
Catarina Nygren

Erica

Wow, vilket vackert foto! <3
Och helt klart en bra taktik att belöna sig själv efter en dags aktivt pluggande.

Svar: Åh tusen tack! :))
Ja det fungerade verkligen. Gäller dock att man har lite självdisciplin :)
Catarina Nygren

Annsoh

Jätte fin blogg du har! :D fin bild också

Svar: Men tack så mycket! :D
Catarina Nygren

Zandra SC

Så sjukt fin bild! :D

Svar: Men åh tack :D
Catarina Nygren

my

Åh så vackert!

Svar: Tack så mycket :))
Catarina Nygren

Anna [foto]

Wow! Magisk bild!

Svar: Tack snälla! :))
Catarina Nygren

Amanda Niclasson

Åhh så fint!!

Svar: Tack så mycket :))
Catarina Nygren

Paulina Suonvieri

Åh sså vackert :)

//hundredkitchenstories.blogg.se

Svar: Åh tusen tack :))
Catarina Nygren

Linnf

Väldigt vacker bild!

Svar: Tack snälla! :))
Catarina Nygren

Jasmine

Vad duktig du var som pluggade hela dagen - från så tidigt på morgonen. Jag beundrar dig, då jag själv har svårt att finna motivation.

Fantastiskt resultat! Det var absolut värt alla timmars plugg. :)

Trevlig helg!
Kram

Svar: Tack snälla!
Ja, jag har själv sjukt dålig självdisciplin! Så det gäller att hitta små vägar! :))
Trevlig helg! :)
Kram
Catarina Nygren

Angie Lakna

oj vilken vacker bild..den är AWSOME

Svar: Åh, tusen tack! :D
Catarina Nygren

Malin Wederberg

Jättefin bild :)

Svar: Tack så mycket! :))
Catarina Nygren

Kajsa

så himla fin bild !!

Svar: Tack snälla!! :))
Catarina Nygren

Sandra R

Sååå fint!

Svar: Tack :D
Catarina Nygren

Mohammedi's | Art, model & designer

vackert

Svar: Tusen tack! :)
Catarina Nygren

Thea

Herre gud vad fint! Vilka inställningar hade du på kameran här?

Svar: Tack så himla mycket! :))
Jag hade slutartiden på 30 sek, ISO mellan 1600 och 2000. F 4,5 :))
Catarina Nygren

Elin S

Så himla fint! :)

Svar: Tack så mycket! :))
Catarina Nygren

Anna

Vilken fantastisk bild, precis en sådan man själv skulle varit otroligt "Stolt" över om man någonsin hade lyckats! GRYMT! :D

Svar: Men åh, tack snälla du! :))
Catarina Nygren

Rebecka

Så vackert!

Svar: Tack så mycket :D
Catarina Nygren

Longevity - en blogg om hälsa

Fantastisk bild och bra morot!

Svar: Tack snälla, ja verkligen! :D
Catarina Nygren

Josephine

Otroligt vackert! Såg en stjärnklar himmel här om dagen faktiskt :)

Svar: Tack så mycket, ja visst är det makalöst vackert med en stjärnklar himmel? :))
Catarina Nygren

Ellinor

Jättehäftig bild!!! :)

Svar: Tack :D
Catarina Nygren

Sofia

Wow! Så himla fint!

Svar: Tack så hemskt mycket! :D
Catarina Nygren

Sandra Erikssoon

Verkligen jätte fin bild!

Svar: Tusen tack! :))
Catarina Nygren

ɑ n n i k ɑ

Vacker bild! :)

Svar: Åh tack så mycket! :D
Catarina Nygren

Emmy's Life

Grymt snygg bild :)

Svar: Tack snälla :)
Catarina Nygren

Amanda - fotoblogg

Underbar bild!! <3

Svar: Åh tack snälla! :) kram
Catarina Nygren

Emma

Vilken underbar bild!

Svar: Tusen tack :D
Catarina Nygren

Roxanne

Wow! Hur har du lyckats med detta? Vad fotar du med?

Svar: Tack snälla! Jag fotar med min Nikon D800 och till dessa bilder har jag använt nikons vidvinkel 16-35mm :)
Catarina Nygren

Ellen

Vackert!!

Svar: Tack :D
Catarina Nygren

Julia

Jösses! Är det ens möjligt att ta sådana bilder?

Svar: Haha tusen tack, det är helt klart möjligt, du kan du också ! :)
Catarina Nygren

Ida ☯ the sky under the sea

Supervacker bild!

Svar: Tack snälla :))
Catarina Nygren

stina liffner

Så vacker bild! Älskar den!

Svar: Åh tack så hemskt mycket :))
Catarina Nygren

Simon G

Jättefin bild! Det är ju alldeles för ofta molningt när man vill ta sådana bilder hehe. :)

Svar: Tack snälla :))
Ja tyvärr är det ju så, så det gäller att passa på!! :p
Catarina Nygren

S.K

underbar bild! :D

Svar: Tack snälla! :D
Catarina Nygren

Ebba

Wow! Riktigt imponerade! Hittade din blogg just i detta nu och ska bara säga att detta inte lär vara sista gången jag kommer söka inspiration här bland ditt fotande. Fortsätt med det du gör!

Svar: Men tack fina du! Vad glad jag blir :'D. Du är så välkommen hit! :))
Catarina Nygren

∞NORA∞

Jätte fin blogg! ♥

Svar: Åh tack så hemskt mycket! :))
Catarina Nygren

hjjonsson.blogg.se

Åh fin bild!

Svar: Tack så mycket! :))
Catarina Nygren

Elina

Åh vad fin bild!! Imponerad! Vill också kunna ta något liknande :( haha.

Svar: Åh tack snälla! :)) Det kan du självklart göra också! Hitta en tillräckligt mörk plats. Gärna en bit från staden. Använd stativ och långa slutartider! :))
Catarina Nygren

Sofie

men så vackert! :D

Svar: Åh, tack snälla :D:D
Catarina Nygren

Mohammedi's | Art, model & designer

fint!!

p.s adventskalender på bloggen! Va gärna med

Svar: Tack så mycket :)
Catarina Nygren

Sofie Selling

wow vad vacker bild!

Svar: Tack snälla :))
Catarina Nygren

Hanna - fotoblogg

Herregud vilken bra bild!! Jag har försökt att fota stjärnor några gånger, men detta - så jäkla snyggt!!

Svar: Åh, tack så hemskt mycket! :)
Catarina Nygren

KassandraPalma

vilken fantastisk bild!

Svar: Åh tack så hemskt mycket :D
Catarina Nygren

conscious

Härlig bild :)

Svar: Åh tack snälla :))
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress