Saknar solen
Jag saknar solen, åh herremingud vad jag saknar solen. De börjar tära på psyket, dem här raggsocksvåta molnen som är så tunga att dem går ihop och blir ett med den lika gråa asfalten.  Men faktiskt, så skvallrar vädret om solen. Faktiskt redan i morgon och inte bara imorgon utan även på onsdag. HERREMINGUD ÄR DET SANT? Ja, jag hoppas vädret har rätt, så innerligt! 

Nu ska jag fortsätta med mitt eviga pluggberg. Javascript står på schemat. Jag kräks en kräksdöd. Jag hatar javascript. så jävla hårt. Jag förstår ingenting, ingenting alls. Så finns det någon javascriptguru där ute, let me know. 
Bjuder på lite blå himmel från ifrån somras. Jag vet, visst kittlar det i magen, blå himmel liksom. Finns det på riktigt? 
 
Andrea

Grym bild!! Älskar vinkeln på den :D

Men eller huuuuur. Jävla skit piss tjernobylväder! Och det fatta man ju att det ska vara sol när man jobbar...grrrrr!

Svar: Taaaack 😘 jag hatade de bilderna när jag tog dem i somras men nu gillar jag dem, konstigt det där xD
Ja eller hur, fett keff att du ska jobba! Jag är ledig på ons. Så jäkla happy. Måste dock plugga hela dagen :((
Catarina Nygren

MATILDA

Såå fin bild :)

Svar: Tack snälla :))
Catarina Nygren

Sofia

så fin bild! Verkligen :D

Svar: Åh, tack snälla! :)
Catarina Nygren

Anna Laula

ÅÅÅH du tar helt underbart fina bilder!

Svar: Tusen tack, vad glad jag blir! :D
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress