Milky Way
Heremingud, vad många det är som har hittat hit, såg att Blogg.se har "anonnserat" (eller vad kallar man det?) min blogg i menyraden och besökshistoriken har rekordexploderat. Tusen, tusen tack för alla de fina kommentarerna, jag blir så glad av allt fint ni skriver! Mycket roligt och ni är så välkomna hit! 

Här kommer i alla fall dem andra bilderna från den stjärnklara kvällen! Det blev inte att jag tog så många bilder då jag höll på att frysa ihjäl och eftersom det är mitt i kolsvarta natten är det lite bökigt att fotografera. Men ett litet tips, ska ni ut och fotografera stjärnor, ha med er en pannlampa. Det hade inte vi, det borde vi ha haft. Haha. men det gick ju bra endå :))

 
 
 
Ida

Jättevackra bilder : )

Svar: Åh tusen tack! :))
Catarina Nygren

H a n n a S a h l q v i s t

Fy fan va vackert! Vilka grymma bilder du gick till! :)

Svar: Tack så hemskt mycket!! :))
Catarina Nygren

Alicia - Alicia And Stuff

Oh vilka häftiga bilder, kanonfina!

Svar: Åh tusen tack! :))
Catarina Nygren

Sofie

Helt makalöst vackra bilder du fick till! SUPERFINA bilder! :D

Svar: Men åh, tack snälla! :D
Catarina Nygren

Moa Björnberg

Jösses vilka fina bilder du tar!!

Svar: Åh tack snälla! :D
Catarina Nygren

Sofie

jättefina foton, verkligen :)

Svar: Tusen tack :))
Catarina Nygren

Elin Magnusson

åh så fint, nu är jag nyfiken, använde du bara en lång slutartid eller hur har du gjort? har sett andra bilder men då är stjärnorna som linjer ist :o detta va ju mycket bättre!

Svar: Åh tack snälla! :)) Jag använde mig utav en slutartid på 30". Knepet är att ha ett vidvinkelobjektiv, jag hade nikons 16-35mm. Jag har testat med ett fast 50mm också men då blir det bara streck om man använder sig utav längre slutartider :)
Catarina Nygren

Carro

Herregud vilka vackra och coola bilder! Så himla häftigt att du fått med vintergatan så tydligt också :D

Svar: Åh tusen tack vad glad jag blir :)) Ja, vi åkte lååångt bort från stadens alla ljus i hopp om att lyckas fånga den :)
Catarina Nygren

Hanna - fotoblogg

Så himla vackra bilder!!

Svar: Åh tack snälla du :D
Catarina Nygren

Robex Lundgren

fint

Svar: Tack så mycket :))
Catarina Nygren

Emma Grann Fotografi

Helt fantastiskt vackert!!

Svar: Tack snälla :))
Catarina Nygren

Madelene Englund

Wow, vilka vackra bilder:D
Bild 1 och 3 är magiska :D

Svar: Åh tusen tack :D
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress