Gryning
Var så fint när solen gick upp när jag åkte tåget till Borlänge i morse, som tur var hade vi fotomaraton i skolan idag och jag hade för en gångs skull med mig kameran på tåget! Tyvärr är det ju rätt svårt att fotografera från tåget medan det åker och jag hade oturen att hamna vid ett säte där fönstret var jättesmutsigt och flottigt så skärpan är lite sissådär då. 

Sedan blir kvaliten på bilderna inte den bästa här på blogg.se, speciellt i mörka bilder syns det har jag märkt. Lite tråkigt då det inte alls ser ut så egentligen. 

Vecka 13 har det i alla fall lugnat ner sig lite så då ska jag ta itu med bloggdesignen, i helgen har jag hemtenta att skriva med 500 engelska sidor som underlag så fritiden i helgen är liksom borträknad. 

 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress