God förmiddag
Dra mig baklänges i rövraggen vad det regnar, måste erkänna att jag börjar bli lite less på vädret nu. Första veckans regnväder var ganska mysigt, jag låg inne och lyssnade på ljudbok och spelade candy crush medan regnet smattrade på fönsterbläcken. Myshetsfaktor 1000 på den. På jobbet strömmade det in folk, då regnväder är lika med IKEA-väder. Men nu börjar jag liksom sakna solen, värmen och en riktigt sommar. 
Håller tummarna att det i alla fall blir uppehåll i morgon då det blir utflykt till Järvzoo med Farmor och Andrea
Det ska bli jättekul, längtar och känner mig nästan som 4 år igen. 

Eftersom att jag inte bloggat på sådär en evigheeet, har jag en del bilder på lager. De här är ifrån älvkarleby. Många likadana kanske, jag vet, men jag tar så in i helvetet med kort och när jag kommer hem kan jag inte välja. 

Nu ska jag göra mig redo för fem timmars jobb, vilket känns helt okej i detta blöta väder. 
 
Ida - foto & häst

så fina bilder :)

Svar: Tack så hemskt mycket :D
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress