under löven
Jag har så sjukt mycket att göra i skolan, så mycket plugg och läxor att jag kräks. Jag vill inte plugga jag vill bara fotografera. Allt, jämt, vad som helst. Hela tiden. Det är det ända jag tänker på, foto och plugg. Det här resulterar i att jag är kaos igen, alla tankar som ska tänkas samtidigt resulterar i att jag gör helt konstiga saker. 
Ni läste ju om tabben med inlämningen i tidigare inlägg. Mh, det är en konstig grej. 

En till konstig grej är då jag och Daniel skulle äta thaivagnen på maxi och jag tog ut pengar. När vi ska betala säger jag till Daniel att fan, vi glömde ta ut pengar. Han suckar och frågar om jag är seriös. För det var liksom det vi gjorde för tio minuter sedan. Men vart lade jag pengarna då frågar jag och gräver som en tok i alla fickor jag äger. Det slutade med att vi åkte tillbaka till bankomaten och ja, mycket riktigt där sitter mina 200 kr kvar i uttaget.. 

En ytterligare konstig grej är dagen efter då jag ska möta Malin på stationen i borlänge kl 9:00. Jag vaknar på morgonen och kliver upp för att kasta i mig kaffe, slänger på mig kläder och smink. Kastar mig iväg till bussen som jag håller på att missa, slänger mig vidare till tåget som jag håller på att missa. Kommer in på stationen och slänger mig in på pressbyrån för att köpa frukost. Måste skynda mig så Malin inte får stå och vänta. Slänger mig ut på parkeringen och ingen Malin. Nähä. Kanske kom tåget in lite tidigt tänker jag och kollar på klockan. 07:45.. VAD FAN LIKSOM. Jag har då tagit fel tåg, tåget som gick en timme tidigare. Sedan har jag suttit på en buss och ett tåg i ca två timmar utan att reflektera över hur mycket klockan är.   

Under löven gömmer sig en del vårtecken. Jag vet för jag grävde fram dem idag, skyyynda liksom.  
knäppte precis när fjädern blåste iväg, därför blev den oskarp. Men jag gillar den ändå. :) 
 
Andrea

Om någon har dåligt med pengar så är det dig dom ska stå bakom i bankomatkön xD
Fast jag förstår dig, det är jobbigt när man är sådär förvirrad och borta i huvudet. Hoppas det lugnar ner sig lite i skolan snart så hjärnan får vila lite.
Jag gillar verkligen sista bilden på fjädern. Att den är oskarp gör bilden mer intressant och levande.
Pappa är förresten klar med sin kamera nu så jag kan låna den igen!! :D

Svar: Haha, ja då är det bakom mig de ska stå xD hade en jävla tur att ingen hade tagit dem! Då skulle jag ha grinat blod eftersom de var mina näst sista pengar! Haha!

Men jaaaaaaaa! Andrea jag saknar dig och tycker absolut att vi ska ta en fotodag snart!!!! :D Hur jobbar du? (Och hur går det med jobbet och det där?) jag går i skolan nästan hela tiden men allt är inte obligatorisk så jag kan nog "ta ledigt" om man säger så!
Catarina Nygren

Andrea

Men åååh jag saknar dig oxå!! Jag är förhoppningsvis ledig nästa tisdag (4/3), kan du då? Det känns som att jag jobbar typ HELA TIDEN!! Jag har iaf börjat räkna ner till sista jobbdagen (nu är det 5 veckor och 4 dagar kvar!). Det går bra att jobba så länge jag inte behöver stå i den värsta liften.

Förresten, hur lyckades du få dit den där jäkla "follow-widgeten"? Jag har försökt och försökt, men när jag gör som man ska så hamnar den i ett inlägg istället, jag vill ju liksom ha den under min "presentation".

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress