efter regnet


Såg att regndropparna hade lagt sig så fint i buskarna så efter att vi lämnat in Daniels bil på "glasakuten" (han fick stenskott idag och han bytte ruta för ca en månad sedan så han var inte så där jätteglad) åkte vi och handlade. Jag som hade damp och tänkte skynda på handlingen så att jag hann hem och fota innan det började skymma snäste som den lilla sur-tant jag är på några 14 åriga tjejer som stod mitt ivägen. Ena tjejen kollade på mig med sina rådjurs ögon och pep "oj, ursäka det var inte meningen". Gissa om surtants-hjärtat fick dåligt samvete eller. Mjo, typ som att jag ville krama om henne och pussa skiten ur den stackars lilla 14-åringen. Suck. 

I alla fall hann jag precis hem för att fotografera lite bokeh-bilder innan det blev mörkt. 
Längtar så innerligt till våren nu med lite glada färger och gissa om jag kommer att fotografera i sommar. Det kommer glöda om min stackars lilla kamera av överhettning. Sådär så att det liksom fräser om man skulle råka nudda den. 
Michaela

Riktigt snygga bilder ! Gillar att det är sånt fint ofokus (om de nu är ett ord?) i bakgrunden! :)

Svar: haha, jag tror ofokus är ett ord xDMen tack så mycket :D
Catarina Nygren

moniki.blogg.se

riktigt fina bilder!!
sv: tack så mycket :)

Svar: Tack så mycket :))
Catarina Nygren

Wilma

svar: Tack så mycket!

Anonym

jättefina bilder!

Svar: Tack snälla! :))
Catarina Nygren

mot plus

fina bilder!

ha en bra dag! =)

Svar: Tack så mycket, det samma :))!
Catarina Nygren

Tess

Det var det verkligen! Tusen tack för kommentaren fina du! :) Kram

aina [fotoblogg]

Superfina bilder :)

Svar: Tack för den fina kommentaren!! :))
Catarina Nygren

AZ

Guud vad fina bilder!

Svar: Tack så hemskt mycket! :))
Catarina Nygren

MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Svar: Hejhej, jo tackar som frågar, sj? :p
Catarina Nygren

Fanny

Vilka vackra bilder!

Svar: Men tack så mycket fina du! :))
Catarina Nygren

Louise

Jätefina droppbilder! folk som inte aktar sig i mataffärer är jag också surtant mot =P

Svar: Tack snälla du! :)) Hahaha, vilken tur att jag inte är ensam om det xP
Catarina Nygren

Ebba Axelsson

Väldigt fina bilder :) Ha en fin helg. KRAM

Svar: Tack så hemskt mycket och det samma! :))
Catarina Nygren

Tess

DET VAR EN VÄLDIGT FIN BAKGRUND DU HAR :)
Imorgon lottas VeckansBlogg ut och fram tills dess kan Du delta :) Kika gärna in här: http://tessvonolsson.blogg.se/2014/february/veckans-blogg-3.html#comment kram!

ida foto. ♛

så fina bilder!

Svar: Tack så hemskt mycket :))!
Catarina Nygren

Sarah

Ååh, wauw vilka fantastiska bilder! Tråkigt med stenskottet..

Svar: Tack så mycket :))
Ja verkligen, men de fixade till de på verkstaden så att det inte skulle vandra vidare i alla fall :)
Catarina Nygren

Lina

Tack så mycket. :)

Otroligt fina foton!!

Sofie

Åh vilka fina bilder! :)

Svar: Tack snälla du :))
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress