korren
Ja, jag vet, jag vet att jag sade igår att det är paus i fotograferandet. Men alltså, komigeeen. Det kliar i fingrarna.. Åkte med Daniel till svärfar idag och jag tog med kameran, mest på rutin faktiskt. I alla fall, väl där när jag ska gå in ser jag något litet och luddig under äppelträdet. En ekorre så klart.

Vi stod ett tag och idiotstirrade på varandra, jag i tanke om jag skulle hinna till bilen och göra i ordning kamera och stativ. Korren tänkte nog: vad fan, inte hon igen.  

Daniel kommer utspringandes från garaget på väg att kila ner i trädgården (springa över korren). Möts istället av mig flaxandes och mimande NEJ, som en idiot. Sen såg han ekorren och suckade. Himlade med ögonen och gick där ifrån. Han är rätt van vid det här laget. 

Jag hämtade kameran och det visade sig att korren var intresserad av fågelmaten och hade inga planer på att flytta på sig. Korren blev mätt, kameran blev mätt och jag blev nöjd.  
 
 
Anka

Den där är så jävla söt att jag vill gråta!!

Svar: Haha, jag vet! Den är helt underbar! Den bor i eken hemma hos Daniels föräldrar, deras lilla huskorre! XD
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress